Astorga naar Leon - Reisverslag uit León, Spanje van Riet Doornenbal - WaarBenJij.nu Astorga naar Leon - Reisverslag uit León, Spanje van Riet Doornenbal - WaarBenJij.nu

Astorga naar Leon

Door: Riet

Blijf op de hoogte en volg Riet

26 Mei 2014 | Spanje, León

Maandag 26 mei.
Ik heb de beslissing genomen. Ik ga stoppen met deze reis. Ik vind dat mijn gezondheid boven alles gaat en mijn lijf gaat steeds meer pijn doen. Pijnstillers, zalf en oefeningen maken het niet beter. Mijn been wordt dikker etc. Ik ben aan het worstelen en kan niet meer goed lopen. Ben verdrietig maar ook een "beetje" opgelucht. Ik ga terug naar Leon en ga mijn terugtocht regelen. Jullie horen van mij als ik in Nederland ben. Saludos. Riet

  • 30 Mei 2014 - 21:43

    Iny.:

    Lieve Riet Wat flink dat je deze beslissing hebt genomen! De prioriteit ligt bij de verantwoordelijkheid voor je eigen lichaam.
    Ik wens je kracht toe bij het verwerken van de teleurstelling dat je je droom niet waar kon maken.
    Tot ziens of horens.
    Dikke hug,Iny.

  • 30 Mei 2014 - 22:25

    Jan Oechies:

    Lieve Riet, Verstandig dat je dit besluit neemt.
    Je hebt er alles aan gedaan om deze missie tot een goed einde te brengen.
    Aan jouw voorbereiding heeft het niet gelegen.
    De belastbaarheid van jouw heeft je parten gespeeld.
    Kom maar vlug naar ons toe!

    Jan


  • 31 Mei 2014 - 19:40

    Elisabeth:

    Ola Rietepiet, vanavond zaterdag lees ik pas over je beslissing ! Misschien ben je dus al thuis ... Met gemengde gevoelens zit ik nu : wat heerlijk dat we je binnenkort weer zullen zien en al je belevenissen 'live' kunnen aanhoren met al die gemaakte foto's erbij. Op de kaart kijkend, heb ik het idee dat je ongeveer tot de helft bent gekomen. Het was kennelijk geen optie voor je om de laatste helft grotendeels met de bus te doen... Ik lees Jan zijn reactie over de belastbaarheid van je lijf, ware woorden die mijn hart raken. Aan je voorbereiding heeft het inderdaad niet gelegen ! Dan is toch de winnaar, degene, die met zijn 'verliezen' weet om te gaan. Dag lieve rietepiet, welkom thuis weer, in het ook zo mooie hollandse. Dikke kus en berenknuffel van ons, elisalex

  • 31 Mei 2014 - 21:30

    Kelly:

    Lieve Riet! Wat ontzettend jammer maar idd is jouw gezondheid belangrijker. Je kan terug kijken op een mooie maand waar je erg je best voor hebt gedaan. En dat kan niemand meer van je af nemen!
    Ik ben trots op je hoor!! Geniet nog even van de omgeving daar (mocht je daar ng zijn) en alles wat je nog tegen komt op je terugreis.
    Ik wacht af totdat we weer wat van je horen of ik je weer zie..

    Liefs Kelly

  • 31 Mei 2014 - 22:28

    René En Ria:

    Hai Riet,
    Jammer en natuurlijk een hele teleurstelling voor je. Maar ja jou gezondheid is belangrijker!!! Als je straks weer terug bent dan eerst uitrusten en herstellen.
    We spreken je later.

    Groetjes Ria en René

  • 31 Mei 2014 - 22:40

    Annemiek Tubbing:

    Ha Riet,
    heel jammer natuurlijk dat je het besluit hebt moeten nemen, maar wat let je om de tweede helft van de reis wat later te doen. Geen ramp toch? Lijf weer op orde laten komen en te zijner tijd de draad weer oppakken. Je hebt nu de smaak te pakken, dus het komt helemaal goed. En trouwens: het goede nieuws is dat je mee kunt met pannenkoeken eten op woensdag 25 juni!!! Hartstikke gezellig en dan horen we live je verhalen en vooral de foto's van al die prachtige natuur en cultuur die je hebt gezien en je hebt ruim tijd om de foto's bij je verhalen te zetten ;-).
    Lieve meid, wees maar heel trots op jezelf. Zelfs met een paar min of meer gezonde voeten is dit een enorme prestatie! Hulde en die pannenkoek heb je dik verdiend. Liefs Annemiek

  • 01 Juni 2014 - 22:59

    Joke:

    Net terug van een weekend in Belgie aan de kust en lees dat je terug komt naar huis.
    Een hele ervari ng rijker met veel nieuwe belevenissen alleen veel te kort jammer dat het niet meer gaat en wat zal het moeilijk voor je zijn om tot deze beslissing te komen .
    Maar iki snap het wel en deze weken kan je dan ook koesteren.
    Veel liefs Joke

  • 02 Juni 2014 - 09:39

    Gerda:

    Hoi Riet,

    Op het moment dat je had besloten om deze reis te maken, had je voor mij al zoveel punten gescoord dat niemand je dat af kan nemen. Zelf ik met mijn gezonde benen zou toch niet zo’n reis boeken. (dus ik ben een watje) Jou conditie had jij al zo goed getraind voordat je weg ging en toen was ik al trots op je. Nooit ben je bij de pakken neer gaan zitten en als je kopje even ging hangen was het zo weer de lucht in. Voor velen kan je een inspiratie zijn om zo positief in het leven te staan. Ik weet dat er best wel achter je lach een traan zal zijn maar ook dit mag voor verdriet maar straks zal het blijdschap zijn voor het gene wat je bereikt heeft.
    Je bent en blijft voor mij een TOPPER
    Liefs Gerda


  • 03 Juni 2014 - 10:36

    Kaarsenmakerij:

    Hallo Riet.

    Ondertussen ook jouw beslissing laten weten aan de clienten.
    Hier een paar lieve woorden van hun allemaal:

    We zijn erg trots op jou dat je al zo ver gekomen bent, maar idd is jouw gezondheid belangrijker. Je moet goed op je zelf passen, en nog even lekker genieten van de vrije tijd die je hebt..
    We hopen dat je niet lang verdrietig blijft, want wij vinden het al heel erg knap van jou wat je tot nu toe gedaan hebt!

    Liefs van alle clienten hier op de Kaarsenmakerij.
    (Ook liefs van Ria & Kelly).

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Riet

Actief sinds 28 April 2014
Verslag gelezen: 299
Totaal aantal bezoekers 9154

Voorgaande reizen:

28 April 2014 - 28 Juli 2014

Pelgrimstocht naar Santiago de Compostela

Landen bezocht: