Leon - Reisverslag uit León, Spanje van Riet Doornenbal - WaarBenJij.nu Leon - Reisverslag uit León, Spanje van Riet Doornenbal - WaarBenJij.nu

Leon

Door: Riet

Blijf op de hoogte en volg Riet

26 Mei 2014 | Spanje, León

Zaterdag 24 mei
Rustig opgestaan en heerlijk ontbeten. Om 8.15 met Jurgen richting bus gegaan. Ik ga eerst ongeveer 6 km met de bus. Alleen buitenwijken en fabrieks terreinen waar de bus langs komt. Daarna wil ik ongeveer 9,5 km lopen naar het volgende dorpje. Wel pijn, maar tijdens het lopen wordt de pijn altijd minder. Bij een klein heuveltje kreeg ik weer veel pijn in mijn lies en na ongeveer 3 km had ik erg veel pijn en zakte soms door mijn linkerbeen heen. Het gaat niet meer denk ik. Gestopt en besloten terug te gaan naar de grote stad Leon. Met de bus. De herberg Santa Maria opgezocht welke gelukkig dichtbij de halte van de bus te vinden is.. Daar zag ik Sharon en Jim terug! Jim had een pijnlijke achilles pees. Ook Helga uit Hamburg weer ontmoet met een pijnlijk scheenbeen. Allemaal pijnlijke benen rondom mij. Met Helga koffie gedronken op het terras en samen met de 3 Australische mensen en Jim en Sharon naar een Pelgrimsmis geweest en daarna samen gegeten. We hebben afscheid genomen want hierna zie ik ze niet meer. Ze lopen sneller dan ik. Ga eens goed nadenken wat ik ga doen. Adios allemaal.

Tags: Spanje, Camino

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Riet

Actief sinds 28 April 2014
Verslag gelezen: 258
Totaal aantal bezoekers 9147

Voorgaande reizen:

28 April 2014 - 28 Juli 2014

Pelgrimstocht naar Santiago de Compostela

Landen bezocht: