Logrono naar Navarrete - Reisverslag uit Navarrete, Spanje van Riet Doornenbal - WaarBenJij.nu Logrono naar Navarrete - Reisverslag uit Navarrete, Spanje van Riet Doornenbal - WaarBenJij.nu

Logrono naar Navarrete

Door: Riet

Blijf op de hoogte en volg Riet

11 Mei 2014 | Spanje, Navarrete

Zaterdag 10 mei.
Vanochtend voelde mijn been een stukje beter dus om 6.30 op pad. In Logrono hebben ze een park van wel 5 km lang, heerlijk rustig en prachtig om doorheen te lopen. Het viel mij op dat er veel mussen en zwaluwen zijn in dit gedeelte van Spanje maar ze zien er iets anders uit en de geluiden die ze maken zijn ook anders, o ja natuurlijk ze zingen in het Spaans dat is het! The road was redelijk vloeiend en de 13 km naar Navarrete heb ik in 3,5 uur afgelegd met onderweg een stop om te ontbijten. In Navarrete mijn eerste kop koffie, geen con leche anymore (sorry, ik merk dat ik in het Engels begin te denken) In spanje drinken bijna allemaal koffie met veeeel melk en altijd suiker. Na een paar dagen Brrrr. Dus nu voor mij Koffie Americano, zwarte koffie, soms een bodempje en soms doen ze er wat heet water bij maar beter te drinken dan al die melk. Ik ben gestopt in Naverrete, het is zo´n mooi dorp met geweldige gebouwen die in de middeleeuwen gebouwd zijn en heel het dorp staat op een rots. In een parkje heb in s´middags op het gras liggen slapen met mijn benen hoog. Ik bemerk dat als ik in de koelte op weg ga en voor de ergste hitte ( het was 28-33 graden,sorry Nederland) stop, ik het best kan herstellen voor de volgende dag.
In een auberge met 18 bedden geslapen en gegeten. Ik zat aan tafel met 2 amerikanen en 2 Israeli´s een duitse en italiaanse vrouw. De mensen uit USA heten van hun achternaam Hoffmann, dus het gesprek kwam op de Wereld-oorlogen etc. uit. Wat mooi dat iedereen zo open hierover kan praten en verhalen kwijt wil. Ook hier geniet ik van.
Ga proberen om 2 foto´s te downloaden uit Navarrete.
Adios.

Tags: Camino, Spanje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Riet

Actief sinds 28 April 2014
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 9194

Voorgaande reizen:

28 April 2014 - 28 Juli 2014

Pelgrimstocht naar Santiago de Compostela

Landen bezocht: