Puente la Reina, VillaTuerta - Reisverslag uit Villatuerta, Spanje van Riet Doornenbal - WaarBenJij.nu Puente la Reina, VillaTuerta - Reisverslag uit Villatuerta, Spanje van Riet Doornenbal - WaarBenJij.nu

Puente la Reina, VillaTuerta

Door: Riet

Blijf op de hoogte en volg Riet

10 Mei 2014 | Spanje, Villatuerta

woensdag 7 mei
Om 6.30 uur Jan en Kieth uitgezwaaid. Ontbijt in de stad en om 8.30 uur bij het postkantoor voor meer dan 2 kg terug gestuurd naar huis. Daar ontmoette ik Fleur weer die ook wat terug ging sturen naar huis.We hebben een tijdje samen opgelopen maar ook zij loopt harder dus, bye bye De laatste 15 km alleen door de velden, heb nog geen rust in mijn hoofd,mijn voeten doen zeer, heb blaren en heb nog steeds geen vertrouwen in mijn liujf merk ik, maar....wel genoten van de omgeving. Zo mooi dat je bijna alle pijn vergeet. In een prachtige auberge geslapen.Een australisch echtpaar tegen gekomen, Hellen en Bernie, Bernie was geboren in Nederland en als jongetje van 6 naar Australie verhuisd, wilde graag in het Nederlands praten met mij. Heerlijk gegeten met z´n allen in de auberge.

  • 10 Mei 2014 - 17:51

    Joke:

    Leuk wat je allemaal mee maakt gelukkig eet je goed ik ging me al zorgen maken...
    En de foto's zijn ook lgoed nu weet ik zeker dat je er bent.
    Ik weet al wat je morgen waarschijnlijk gaat doen een heel eind wandelen.
    liefs Joke


  • 11 Mei 2014 - 10:25

    Corrie Vrogten:

    hoi Riet, geweldig al die ervaringen voor jou. Ben er bijna jalours op. Oke ben tevreden met onze natuur. Kijk uit naar je volgende berichten. gr. Corrie

  • 11 Mei 2014 - 22:49

    H.G.Janssen-achterberg:

    Maar, wat bewoner ik jou! Ik ben blij dat ik nooit zo'n droom heb gehad
    .Ik geniet van jouw verslagen. Na de eerste duurde het verschillende dagen en toen kwamen er een stel tegelijk,maar toen was ik een weekend weg,dus nu kan ik achter elkaar wat gaan reizen over een langere afstand.
    Lieve groet,Iny.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Riet

Actief sinds 28 April 2014
Verslag gelezen: 556
Totaal aantal bezoekers 9193

Voorgaande reizen:

28 April 2014 - 28 Juli 2014

Pelgrimstocht naar Santiago de Compostela

Landen bezocht: