Fromista naar Carrion de los Condes - Reisverslag uit Carrión de los Condes, Spanje van Riet Doornenbal - WaarBenJij.nu Fromista naar Carrion de los Condes - Reisverslag uit Carrión de los Condes, Spanje van Riet Doornenbal - WaarBenJij.nu

Fromista naar Carrion de los Condes

Door: Riet

Blijf op de hoogte en volg Riet

21 Mei 2014 | Spanje, Carrión de los Condes

maandag 19 mei.
Om 6.40 uur vertrokken om 13,5 of 19,5 km te lopen. Het was lopen langs een geasfalteerde 90 km weg. Dit stuk tot Leon staat beklend als de Mesetha, lang, plat, veel lang autowegen, saai en weinig dorpjes. Voor ik het wist was ik in het volgende dorpje (was maar 3,8 km) en koffie en een broodje genomen. Had toch weer wat last van mijn linkerlies maar als ik eenmaal liep ging het goed. Onderweg mijn fles water leeg gedronken en wat chocolade gegeten. Na 13,5 km kwam ik in Villalcazar de Sirga. Hier koffie genomen en toc nog een broodje en een uur rust genomen. Mijn lies was pijnlijk, dus stoppen of doorgaan? Het plaatsje zag er echt niet aantrekkelijk uit en het was pas 11.00 uur dus na het rusten ervoor gekozen om nog 5 km te lopen naar de volgende plaats. In de auberge van de nonnen van Santa Clara aangekomen was ik helemaal op. Erg veel pijn, dus douchen, klerenb wassen en naar bed. Benen omhoog en spier in mijn lies behandeld. Morgen kijken hoe het gaat. Helaas niet zoveel van het dorpje kunnen bekijken, eerst maar goed voor mijzelf zorgen.

  • 23 Mei 2014 - 16:02

    Joke:

    Leuk de verhalen te lezen kijk er elke dag naar uit. lijkt me toch wel zwaar elke dag zoveel te lopen en dan ook nog heuvel op en af . Vind het al erg als ik met de fiets een helling op moet laat staan te gaan lopen.
    David heeft vorige week zijn pols gebroken hij is gevallen met de fiets toen hij uitweek voor een auto.
    Kan hij nog steeds niet alleen auto rijden volgende week als hij 18 is balen hoor zes weken gips.

  • 23 Mei 2014 - 16:22

    Tineke:

    Wat ben je goed bezig Riet!!!! Helemaal TOP. Kijk uit naar je volgende verslag.
    Liefs, T

Tags: Camino, Spanje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Riet

Actief sinds 28 April 2014
Verslag gelezen: 172
Totaal aantal bezoekers 9151

Voorgaande reizen:

28 April 2014 - 28 Juli 2014

Pelgrimstocht naar Santiago de Compostela

Landen bezocht: