laatste dag in Overberg - Reisverslag uit Overberg, Nederland van Riet Doornenbal - WaarBenJij.nu laatste dag in Overberg - Reisverslag uit Overberg, Nederland van Riet Doornenbal - WaarBenJij.nu

laatste dag in Overberg

Door: Riet

Blijf op de hoogte en volg Riet

30 April 2014 | Nederland, Overberg

Gisteren mijn rugzak ingepakt en helaas 9,7 kg ! Dat gaan we niet doen dus vanochtend uitgepakt en alles nog eens goed bekeken. Weer ingepakt, sandalen thuis gelaten, 1 onderbroek minder ...etc. Nu is de rugzak ruim 8,5 kg dus nu heb ik er genoeg van en ga een foto maken die ik probeer toe te voegen aan dit verslag. Donderdag ochtend mijn huis schoonmaken en met de trein naar zus Joke in Nuenen. Daar slapen en vrijdagochtend vroeg op. Om 8.00 uur vlieg ik vanaf Eindhoven naar Londen en daarna naar Biarritz. Dan neem ik de bus naar Bayonne en de trein naar Saint Jean-Pied-de-Port. En na een goede nachtrust ga ik zaterdag de Pyreneeën beklimmen (hoera!! maar niet heus) Het volgende reisverslag komt dus waarschijnlijk uit Spanje. Hola tot de volgende keer.

  • 30 April 2014 - 13:27

    Elisabeth V.:

    Nou Riet, weet je het echt heus zeker van die sandalen ? Af en toe blote tenen lijkt me zóóó heerlijk ... Haha, jij weet het beste wat je kunt missen. Leuk om af en toe over je avonturen te lezen de komende tijd. Gaat het nog meer leven. Heul veul succes hoor, maar dat hadden we al gezegd. Kus, Elisalex

  • 30 April 2014 - 13:48

    Henny:

    Eindelijk is het dan zo ver! Een hele fijne tijd!
    Toch nog weer een kilootje eraf, ha,ha.
    Goeie reis en ga er van genieten, liefs Henny

  • 30 April 2014 - 15:14

    Joke Doornenbal:

    Toch nog zwaar zo'n rugtas om elke dag mee te sjouwen.Alleen die onderbroek minder zou je dat wel doen?
    Veel plezier op je reis en ik hoop dat je leuke ervaringen opdoet. Joke

  • 30 April 2014 - 15:33

    Henny VdS:

    Ha lieve Riet :)

    Dat klinkt behoorlijk klaar, maar ook wel een beetje stressie! Hoop dat je toch met een gerust hart vertrekt en het heel tof gaat krijgen.
    We bidden je in ieder geval een mooie tijd toe.

    By the way! Steentje bij je ;) Hier hangt hij standaard aan de lamp zodat we veelvuldig in gedachten een stukje met je meelopen!!!

    Lieve Riet, heeeeeeeeeeeeel veel goede moed en plezier. God be with you till we meet again!!

    Dikke knuffel, Henny vdS

  • 30 April 2014 - 16:10

    Aat:

    Lieve Riet,

    Ik vind het heel dapper van je en ik wens je een veilige ,gezonde, inspirerende en onvergetelijke reis!!

    Veel Liefs XXX Aat

  • 30 April 2014 - 16:22

    Annemiek Tubbing:

    Ha Riet, zelfs de foto is gelukt! Alleen nog even draaien ;-) Ik vind het wel een kriebelig gebeuren inmiddels geworden op Waarbenjij.nu. Misschien lezen ze dit bij de organisatie. Geen verbetering, maar ik zal ze eens vragen of dat nog gaat veranderen. Op mijn desktop gaat het nog net. Moet niet denken aan een Ipad, laat staan een I- phone. Maar goed, jij gaat genieten en wij gaan meegenieten. En je zult er dierbare herinneringen aan overhouden. Ben ik van overtuigd! Liefs en heel veel succes en sterkte, maar vooral genieten. Disfrutar in het spaans. Saludos Annemiek

  • 30 April 2014 - 17:08

    Dicky:

    Hai lieve zus.
    Eindelijk is het zo ver,de wandel 90 dagen liggen voor je.
    Veel succes en genieten van deze reis .
    In gedachten wandel ik met je mee , kost geen extra gewicht gelukkig .
    Geniet van deze mooie reis
    Een dikke knuffel en een kus van mij en de rest van het gezin.xxxx

  • 30 April 2014 - 17:51

    De Buren:

    Hey riet.
    We gaan je wel heel erg missen hoor!
    We wensen je heel veel plezier.
    En hopen vaak wat van je te lezen.
    Geniet ervan en we blijven je volgen.

    Heel veel liefs David, Manon, Damiën en Charella

  • 30 April 2014 - 18:47

    Hans W:

    Hi Riet, foto goed doorgekomen alleen even draaien. Heel veel sterkte en succes met deze geweldige uitdaging. Wij lopen met je mee alleen zonder die ballast van die rugzak. Heel plezier en wij kijken uit naar je eerste verslag. Groetjes, Heleen en Hans

  • 30 April 2014 - 19:11

    Louise:

    Hey meis, fijne reis, geniet ervan, maar doe wel voorzichtig.
    Heel veel succes! xx

Tags: Camino, Sapnje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Riet

Actief sinds 28 April 2014
Verslag gelezen: 757
Totaal aantal bezoekers 9156

Voorgaande reizen:

28 April 2014 - 28 Juli 2014

Pelgrimstocht naar Santiago de Compostela

Landen bezocht: